sobota, 14 marca 2015

Błędy popełniane podczas pielęgnacji włosów

Bycie "włosomaniaczką" nie jest proste wiele nazw, skrótów nas przeraża. Na samym początku każdy popełnia błędy, nie da się tego wykluczyć ale oczywiście lepiej późno niż wcale.

1. Dalszy kontakt z czynnikiem niszczącym
Dbamy o włosy, nakładamy maski, odżywki ale nie widzimy efektu.Czemu? To co uda nam się osiągnąć w dość długim czasie szybko niszczymy.

2. Krótkie trzymanie produktu na włosach
Wszystkie maski dają efekt po dłuższym czasie trzymania, wiem.. nie każdy ma czas siedzieć chociaż te 20 minut jednakże pozostawione na 5 minut dają marny efekt.


3.Eksperymentowanie
Sama czytając blogi dziewczyn nastawiałam się, że to co sprawdza się u nich da radę i u mnie. Nie zastanawiałam się do jakiego rodzaju włosów należy użyć. Jeżeli ciągle eksperymentujemy tak na prawdę nie zobaczymy co jest dla nich dobre,

4.Słomiany zapał
Wiele dziewczyn tak ma w tym gronie znajdowałam się również ja. Zniszczone od prostowania włosy (3 lata) nie odbudujemy po miesiącu, potrzeba czasu.

2 komentarze:

  1. nic dodać nic ująć ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydatny ten post :)


    moze wspolna obserwacja? :) daj znac u mnie
    igajab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń